Здравейте

Здравейте, бихте могли да си пуснете музичка, докато си четете :)

23.09.2010 г.

Разни неща за експериментиране..

Харесва ми да снимам такива кадри, да бъда на такива места.., които те карат да се чувстваш, че живееш на много хубаво място..(което не винаги е вярно..)

както и да е..

Харесва ми и да се уча да представям и кадрите по този начин



знам, че.. за да хванеш *кадъра* е нужен и професионализъм, но аз нямам нужното търпение, разчитам на интуиция.., понякога се получава, понякога не.., сега с тези наши апарати можем да правим хиляди снимки в експериментиране.., може би професионалистите(във всички области) ще видят всички грешки и може би да се сърдят, че всеки се е захванал да прави неща, за които само е попрочел нещо..

малко съм раздвоена в мнението си по отношението на изкуството..

От една страна е хубаво да виждаме изкуството да се прави от човек, който умее, който има вътрешен заряд, който чрез изкуството си *предава* емоция, послание, топлина.. Разбира се, изкуството се възприема субективно и това, което на мен ми се струва нескопосно :), може за някого да е шедьовър.., ноооо

От друга страна е прекрасно дори и тези, които не умеят, да го правят, да творят, да се изразяват, да мечтаят създавайки..

Може би опозицията ми към някое *изкуство* съществува, само защото е сътворено, заради продажби.., а не заради вътрешен заряд.. Страхувам се, че се превръща в шир потреба...


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Etsy